Saturday, September 10, 2011

ေပးကား ေပးခဲ့ဖူးသည္ လက္ခံခဲ့ဖူးပါသလား

သူေပးခဲ့ေပမဲ့ က်မ မရခဲ့ပါ..

ျဖဴစင္မႈေတြလုိ႔ သူ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားတဲ့ သူ႕ရဲ႕အၾကင္နာေတြ၊ ဂရုစိုက္မႈေတြနဲ႔ သူ႕ဘက္က သူ ေပးခဲ့ပါတယ္လုိ႔ ပါးစပ္က ဖြင့္ေျပာခဲ့တဲ့ ေမတၱာတရားေတြကုိ ျဖစ္သည္..

သူေပးခဲ့တယ္ဆုိေပမဲ့ လက္ခံခဲ့သူ က်မကပဲ အဓိပၸါယ္ေကာက္ လဲြခဲ့သလား ..

မက်ိန္းေသပါ..

က်ိန္းေသတာ တခုကေတာ့ က်မက အေတြးေခါင္သူ… အသလြတ္ မာနႀကီးသူ.. နာက်င္ေလာက္ ေအာင္ ခံစားတတ္သူျဖစ္၍ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရားကို အသက္ရႈသလုိကုိ လုိခ်င္ခဲ့သူျဖစ္ေလသည္..

ဒီလုိနဲ႔ သူနဲ႔က်မတုိ႔ လဲြေခ်ာ္ခဲ့ၾကေလသည္..

သူ ေပးခဲ့သည္က ျဖဴစင္တဲ့ ၾကင္နာမႈျဖစ္ၿပီး က်မ ရခ်င္ခဲ့သည္ကေတာ့ ႏွစ္လုိဖြယ္အတိၿပီးတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရားသပ္သပ္ကုိသာ ျဖစ္ေလသည္..

ပုိင္ဆုိင္မႈသေဘာတရားေတြကုိ ေဆြးေႏြးျဖစ္ေသာအခါ က်မက ေပးဆပ္မႈသပ္သပ္အခ်စ္ကုိ ေလးစားေပမဲ့ ပုိင္ဆုိင္ရလုိမႈကုိ လုိခ်င္သူျဖစ္ခဲ့သည္.. သူကေတာ့ ပုိင္ဆုိင္ရလုိမႈဆုိသည္ထက္ ေပးဆပ္မႈသပ္သပ္ကုိသာ ေပးအပ္ခဲ့သည့္သူဟု ဂုဏ္ယူတတ္သူသာ ျဖစ္ခဲ့သည္..

သူက ေပးခဲ့သည္လုိ႔ ေျပာခဲ့ပီး က်မက မပိုင္ဆုိင္ခဲ့ရေလေသာအခါ က်မတုိ႔ ရုိးရုိးေလး ေဝးခဲ့ၾကေလသည္..

ဆယ္စုႏွစ္ တစုစာ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာၾကာ ေဝးခဲ့ၿပီးေသာအခါ သူ႕မွာ ပုိင္ဆုိင္မႈေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနခဲ့ၿပီး က်မကေတာ့ လက္မဲ့တေယာက္သာ ျဖစ္ေနဆဲျဖစ္ေလသည္..

က်မတုိ႔ ဂဲသားရင္းတစ္ခုမွာ ျပန္ဆုံခဲ့ေလသည္..

သူ႕နံေဘးမွာ ခ်စ္စဖြယ္မိန္းခေလးတေယာက္ ရွိေနခဲ့ၿပီး သူကေတာ့ ဂုဏ္ယူဝံ့ၾကြားတဲ့အၿပဳံးမ်ဳိးနဲ႔ က်မကုိ ႀကဳိဆုိႏႈတ္ဆက္ခဲ့ေလသည္..

က်မကေတာ့ ကုိယ့္ႏွလုံးသားကုိ ကုိယ္ပုိက္ၿပီး သူ႕ေရွ႕ေမွာက္မွာ ခ်ဳိသာတဲ့အၿပဳံးကုိသာ အရုိးသားဆုံး ၿပဳံးျပျဖစ္ခဲ့ေလသည္..

သူ ေမးခဲ့သလုိ က်မ ဘာေၾကာင့္ တကုိယ္ထီးတည္းျဖစ္ေနခဲ့သလဲ စဥ္းစားၾကည့္ေလသည္..

က်မက ရယူလုိခဲ့သည္ဆုိေပမဲ့ ရတုိင္း မယူခဲ့ဘဲ အလုိလုိျဖစ္တည္လာမယ့္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာစစ္စစ္ကုိသာ အငမ္းမရရွာေဖြခဲ့သည့္ သူသာ ျဖစ္ၿပီး.. သူကေတာ့ ေပးဆပ္ခဲ့သည္လုိ႔ေျပာၿပီး အလြယ္တကူရလာတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြကုိ အငမ္းမရ ပုိင္ဆုိင္ခဲ့သည့္သူ ျဖစ္ခဲ့ေလသည္..

အခ်ိန္ကပဲ ႏွလုံးသားေတြကုိ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့ေစသလား ႏွလုံးသားေတြကပဲ အခ်ိန္ကာလအလုိက္ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့တာလား .. မက်ိန္းေသပါ..

က်ိန္းေသသည္ကေတာ့ က်မႏွင့္သူသည္ အယူအဆခ်င္း ကြဲလဲြေနတုန္းပင္ျဖစ္ေလသည္…

ျပည့္စုံ
Saturday, September 10, 2011 (8း24 pm)

No comments:

Post a Comment